flickr (:

hej alla underbara läsare! :)
tycker ni kan bli duktiga på att kommentera när ni först är här och tittar ..? eller? haha, men iaf, tänkte uppdatera igen, kanske bra ? ;)
jag har föressten skaffat mig flickr igen! Den andra jag hade har ungefär 180 bilder, och man kan bara ha 200 ?! annars måste man betala något kring 300 kr i året? nja, så många är inte inne och kollar mina bilder att jag vill använda 300 kr i året för att ladda upp mer än 200 bilder? .. eller vad tycker ni? men ni kan väl ta en tur på min account där? och kolla iaf? :) säg gärna vad ni tycker!
har även funderat på att starta en foto blogg? men vet inte riktigt om jag är såå bra på att ta bilder som jag ska ha det til.. haha, tycker jag är rätt så bra :)
hoppas ni kollar nu då! och att ni börjar kommentera mer ;*
http://www.flickr.com/photos/christinanatasha/
pusshej
/christina 

feedback
Postat av: Sandra

kjempe fine blogg! ;D

2011-12-29 @ 00:30:27
blogg http://sanduss.blogg.no

skriv vad du menar här:

vad heter du?
remember me?

din mail: (publiceras ej)

har du en blogg?

detta har du skrivit:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!