Marilyn Monroe

Hej alla!
Nu är det verkligen ett tag sedan vi uppdaterade här, haha! Tänkte ge er en bild från när vi håll på med Marilyn Monroe i photoshop!
Har inte hänt så mycket sedan sist gång, utan vi har blivit två klasser istället för en. Samhällerna för sig, och esteter för sig. (:
Men ändå har vi några lektioner tillsammans.

Jag har börjat fundera på att byta skola efter vi slutat 2:an. Helt till Kalmar av alla ställen! Känslorna är blandade, men jag är ändå inte säker på om det kommer bli av. Har tänkt på detta i snart 1 år, och egentligen ska jag flytta dit om 1,5 år - och börja högskola/universitet där! Men om jag ändå ska byta gymnasium nu i 3;an kan jag ju lika gärna flytta dit? Stay tuned for mer information (:

/ Christina

feedback

skriv vad du menar här:

vad heter du?
remember me?

din mail: (publiceras ej)

har du en blogg?

detta har du skrivit:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!