Nytt år, nya utmaningar :)

Hej hej :) Vill bara önska alla i klassen å alla läsare ett riktigt gott nytt år till å börja med :) Jag tillbringade hela kvällen hos min syster å hennes familj, riktigt trevligt får jag säga. Känns ganska konstigt att 2011 redan ä slut, men jag tyckte samma sak förra året när 2010 tog slut. Nåja, de brukar ta ungefär en vecka innan jag vant mig :P Jag klagar iaf inte, för det här året har ärligt talat varit ett av de bästa hittills :)
Jag har:

- Avslutat grundskolan me ganska bra betyg
- Blivit antagen te det gymnasium jag ville
- Haft en riktigt bra första termin på ÅGY
- Firat min 16:e födelsedag :P
- Hamnat i en av de bästa klasserna någonsin
- Och slutligen, fått många nya vänner å bekanta
i nya klassen :D

Jag hoppas att 2012 kommer bli lika bra som förra året, för som de står i rubriken: ett nytt år innebär nya utmaningar, å än så länge ä de ingen som vet vad framtiden har att komma med :)

Ha ett riktigt gott nytt år och god fortsättning :D // Caroline

feedback

skriv vad du menar här:

vad heter du?
remember me?

din mail: (publiceras ej)

har du en blogg?

detta har du skrivit:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!