jobbet

hej alla!
ett tag sedan jag uppdaterade. har börjat blogga på egen blogg också, eftersom där kan jag skriva lite mer än vad jag kan göra här, eftersom vi är väl 10 st som skriver på denna bloggen! kommer bli underbara minnen om typ 2 och ett halvt år, när vi är klara på skolan, titta tbx på bloggen liksom! åh, underbart.
jag har också fått mig jobb, på euro cash på centret här jag bor! börjar 10 mars - och ser ganska fram emot att börja där! :D hehe, då blir det pengar i kassan!



men iaf, om ni vill kolla in min nya blogg ; www.christinakristiansen.blogg.se - där skriver jag lite mer om lägenheten och så. flyttar ju om 25 dagar (1 februari), och har ganska många blandade känslor för det.
det som hänt sedan sist är att jag är tbx i sverige, och det känns rätt gott! ska på skolan på tisdag, och längtar som en liten snorunge! haha, brukar inte vara så att man typ vill till skolan - men efter att ha läst 1 månad på distans har jag lärt mig att oavsett hur det är i skolan, om du trivs eller inte, er det det sociala som betyder något! jag trivs jätte bra i skolan, och tycker om skolan. får rätt så bra betyg också, och ja - ganska nöjd om jag får säga det själv!
jag kommer göra ett inlägg på den nya bloggen (och kanske här) om hur 2011 har varit! kommer ju bli ett långt inlägg, men vi får se, annar lägger jag upp en länk eller något, så ni kan se ändå! :) har också kommit på några på nyårslöften osm jag kommer dela mer er senare!
pusshej
christina

feedback

skriv vad du menar här:

vad heter du?
remember me?

din mail: (publiceras ej)

har du en blogg?

detta har du skrivit:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!