Tjenare!! :D

Sitter med Christina i datasalen och väntar på 14,35 bussen.. hehehe vi slutar extremt tidigt på fredagar.. :D Det är skit gött.. Heheh ja våran uppdatering kanske inte är den bästa men vi i klassen tror jag har tappat lusten med en klass blogg.. Vi hade jätte mycket Mål med bloggen före vi starta en. Ja det var: 1. Bli större än Kissies blogg.. 2. Läsa tillbaka i den efter dessa 3 år på gymnasiet och se vad vi gjort.. Heheh ja de finns så mycket mer att se fram imot med den,, jag tyckte personligen att det skulle bli kul att ha en klass blogg.. Nu skulle jag igentligen bara skriva ett litet inlägg eftersom att jag har såpass bra tid och jag uppdaterade min jämt nyss så kolla den också är ni snälla.. Puss och kram!! :D <3 http://meezz95.bloggplatsen.se/

feedback
Postat av: Elsa Högberg

vill du bli veckans blogg? - www.elsaojulias.blogg.se

2012-01-30 @ 07:54:43
blogg http://elsaojulias.blogg.se.blogg.se/

skriv vad du menar här:

vad heter du?
remember me?

din mail: (publiceras ej)

har du en blogg?

detta har du skrivit:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!