vilka goa flickor jag har! ♥

blev lite tårögd när jag kom till Årjängs Busstation nu! Awh, Jag hade skrivit med Jacqueline på facebook, och sagt åt henne att skolka ;o trodde verkligen dem hade gjort det. Men klassen slutade halv tre, istället för tre! När jag såg Melindas röda jacka, aw. blev lycklig. hoppade ur bussen när jag fattade att vi inte skulle åka på engång. Men ändå.
Malin, Jacqueline & Melinda - tack så mycket. Ni gjorde min dag, verkligen! Tack så as mycket.
Hoppas vi syns imorgon, har mina fingrar korsade för vädret!

pusshej
/christina

feedback
Postat av: Melinda / Estet

Naww!! <3 Du gjorde min dag hel!! :D <3

2011-12-21 @ 21:09:44
blogg http://essa.blogg.se/
Postat av: Jacquline

Naaw, Christina! <3 Det var kul att se dig och det var väldigt kul att du blev glad! Tobias sa att vi fick sluta tidigare så då tänkte vi att vi kunde gå ner så kanske vi såg dig! :D

2011-12-21 @ 22:13:12
Postat av: christina

ni är för gulliga! samma med idag, ni gör mina dagar värd att leva , och utfylla! jag är så jävla tacksam för er! <3

2011-12-22 @ 15:58:25
blogg http://essa.blogg.se/

skriv vad du menar här:

vad heter du?
remember me?

din mail: (publiceras ej)

har du en blogg?

detta har du skrivit:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!