julen 2011

hej våra underbara, trogna läsare! :)
jag sitter i soffan, hemma hos morsan, och bara slappar! underbar juldag!
ska snart gå ut på en liten promenad med hunden också, och det kommer bli gött! haha, har också varit några timmar i oslo idag, med Irina! För er som inte vet det, så finns det otroligt många människor att skratta åt, när man sitter och äter frukost på Burger King.. :) det finns också en burger king i oslo som tror du är torsdagen den 25 december idag! skratta länge åt dette;
haha, måste skratta lite till alltså! Jätte roligt var det faktiskt!!

Julen är inte över heller, inte för mig iaf :)! ska fira jul hemma hos min pappa också, på torsdag! men julklapparna som jag redan fått är jag jätte nöjd med!
damsugare, TV, skor, saker till lägenheten, mössa, presentkort, påser till damsugaren, hink, pengar, kopp, väsker, och något annat smått var det jag fick hos min mamma iår!
kan inte bli nöjdare?! får även en säng av min snälla morfar!
imorgon ska vi till morfar och äta julmat! kan inte få nog julmat alltså! åt det även till kvälls igår, och till frukost idag! asgott! nom. kommer bilder senare, för har glömt mitt minnes kort hemma ;o och har inte med mig sladden :( så någon gånger suger det.
GOD JUL & GOTT NYTTÅR! :) 
pusshej
/christina 

feedback
Postat av: emelie

Du menar julen 2011 va?:P

Men ja julmat är underbart!<3

2011-12-25 @ 21:22:05
blogg http://essa.blogg,se
Postat av: christina

hahahha

2011-12-26 @ 11:37:19
blogg http://essa.blogg.se/

skriv vad du menar här:

vad heter du?
remember me?

din mail: (publiceras ej)

har du en blogg?

detta har du skrivit:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!