The voice Sverige :)

Hej hej! Tänkte börja me att säga som Melinda: ursäkta att vi inte bloggat på ett tag. Jag själv har inte haft tid den senaste veckan för det har vart så mkt annat. Men nu tänkte jag slänga in ett inlägg helt random :P Vissa blir kanske lite förvirrade när de läser titeln här ovanför, men då kan jag förklara att The voice Sverige ä ett nytt program på Tv4 som går varje fredag. Anledningen te att jag skriver om just det ä att jag blivit mer eller mindre besatt av programmet :P De påminner lite om IDOL och alla andra sångprogram som gått genom åren, å jag orkar inte förklara hur de hela går till, men jag kan starkt rekommendera att de ä sevärt :) Medverkande ä bl.a Magnus Uggla, Carola, Petter och Ola Salo 

// Caroline :)

feedback
Postat av: Anonym

Hejsan!! Ja det programmet är bra!!



PS: Vem är det som skrivit detta?? :D

2012-01-15 @ 21:42:09
Postat av: Caroline

Det var jag :) Glömde skriva att de va från mig :P

2012-01-16 @ 08:22:46

skriv vad du menar här:

vad heter du?
remember me?

din mail: (publiceras ej)

har du en blogg?

detta har du skrivit:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!