117dagar kvar! ♥

Kände att det var alldeles för länge sen jag bloggade nu! Så här kommer jag :))
Har inte hänt så mycket sedan sist gång! Har fokuserad på skolan, och gjort allt klart innan jullovet! gud vad gött det känns att vara klar! Ska bli gott med jullov nu, tills 10 januari ungefär!
2012 kommer inte börja såå bra ändå. även om det känns så. redan 2 januari ska jag till tandläkaren. ensam. haha, känner mig som en liten flicka, som inte kan gå till tandläkaren ensam. så det blir första gången för mig. tandläkarpremiär. men hallå, engång måste ju vara den första, eller hur?! varför inte börja det året jag fyllar 18? som faktiskt är bara 117 dagar kvar tills!
senare idag ska jag på konser med mitt gamla orkester! ser framemot att träffa dem igen! saknar dem faktiskt jätte mycket. ♥
pusshej
/ christina ♥

feedback

skriv vad du menar här:

vad heter du?
remember me?

din mail: (publiceras ej)

har du en blogg?

detta har du skrivit:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!