duktiga!

så otroligt duktiga vi är på att updatera, va?!
hahahaha, men kan inte ni som läser bloggen skriva som kommentar till detta inlägget vad ni vill att vi ska blogga om? :) om ni vill att vi ska ha videobloggar, tävlingar (?) (maybe?), typ dagens händelse eller vad som helst? idk, använd er av kreativiteten, kanske även sån questionround? haha, (nu låtsas jag att jag kan svenska ord, men kan dem inte, så då blir det typ engelska. höhö, busted. ) men ni fattar vad jag menar? :)

come'on y'all.
pusshej
/ christina ♥


slänger med en gullig bild på mig och Nikis från 2009. Fotografen är Nikis själv, så känner mig rätt så cool. hahha, han äger denna bilden! jag hade praktik på Hotel Cäsar, en norsk tv-show. Awesome. älskar den showen, ärligt! vet ni föressten vad Hotel Cäsar är? kanske ni norska vet det? ;p höhö! men ja.
hejdå :)

feedback
Postat av: elinheihei

RE: Skal klare meg uten hasj og jeg :) haha. fin blogg!

2011-12-06 @ 14:32:39
blogg http://www,eeylionz.blogg.no
Postat av: Irina

Haha, Pelle jo :P hehe :P

2011-12-06 @ 21:47:19

skriv vad du menar här:

vad heter du?
remember me?

din mail: (publiceras ej)

har du en blogg?

detta har du skrivit:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!