Hej alla :)


Hej alla :) Irina här :) tänkte faktisk skriva jag med :P hehe :P om ni inte fattar vad jag skriver får ni väl fråga, är norsk och inte alltid det blir helt bra när man ska försöka skriva svenska :P hehe :P men idag var inte min dag lång :P hehe :P alla andra har idrott och matte, men inte jag :P så börjar 12 jag :P haha :P och i morgon ska 9:orna från töcksfors komma, och Jag, Melinda, Caroline och Malin ska vara guider från våran klass :) jag ska gå ihop med Caroline :) vi ska ha kul xD haha :P men idag har vi som ska guida "planerat" eller vad man ska säga vad vi ska göra i morgon :P fast vi gick bara rundt och hittade klassrum vi inte visste vart de var xD haha :P men men har väl egentligen inte så mycket mera att skriva, hej på er ;)



Jag :P


feedback
Postat av: Caroline

Hehe. Håller me om att de ska bli kul å guida :P

2011-12-06 @ 19:47:27
Postat av: Irina

Japp :D och specielt sedan vi ska gå :P haha :P

2011-12-06 @ 20:27:59
Postat av: Anonym

Hej Irina!! Kul att du också skriver.. Mer än att ta alla bilder.. Men jag hjälpte dig med stavningen lite... Som på töcksfors.. Aja, Du kommer lära dig..:D



Puss & Kram



Melinda

2011-12-06 @ 21:48:46
Postat av: Anonym

hehe, vet att jag inte är så bra på stavningen, men huvudsaken är att man fattar :P hehe

2011-12-07 @ 00:05:45

skriv vad du menar här:

vad heter du?
remember me?

din mail: (publiceras ej)

har du en blogg?

detta har du skrivit:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!