Hej från Oslo :)

Hej hej!
nu sitter jag och väntar på att mamma ska bli klar, så ska vi ut och äta! Länge sen vi har gjort känns det som! Vi ska också handla lite, inför helgen / veckan som kommer!
Tänkte ladda upp denna bilden som jag tog tidigare i år, hos min morfar. fick väldigt julkänsla här nu. Mamma har redan börjat göra det lite mer julmysigt här hemma i Oslo. Otroligt många tomter har hon också, väldigt många med andra ord.
Vad ska ni göra i helgen, alla söta underbara människor? :) Själv ska jag vara här i Oslo, och njuta livet med min mamma & hennes kille (:
pusshej
/ christina ♥

feedback
Postat av: Melinda / Estet

Hejsan! Denna helgen har jag inget bestämt.. Ska väl se om nån kompis vill hitta på nått.!! Ligger just nu i sängen efter att ha tittat på Idol..

2011-12-09 @ 23:50:58
blogg http://essa.blogg.se/
Postat av: emelie

Hoppas du har det bra i Oslo Christina låter som det iaf:) min mamma har också otroligt många tomtar , hehe:P

2011-12-10 @ 09:35:26
blogg http://essa.blogg.se/
Postat av: christina

Hoho, mysigt Melinda! jag har städat rätt så mycket! :)



Emelie, jag har det underbart! hjälper mamma och städa, och göra det mysigt!

mammaor och tomter, det är något skumt där ;) <3



pusspuss

2011-12-10 @ 17:13:24
blogg http://essa.blogg.se/

skriv vad du menar här:

vad heter du?
remember me?

din mail: (publiceras ej)

har du en blogg?

detta har du skrivit:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!