Hello, my name is awesome.


Jag är så kär i Justin bieber. ♥ han är min drömkille. :) hoho


vi har este lektion nu, och vi håller på att skriva om fotografiens historia. därför passar det bra att lägga upp bilder, right? ;) ♥


oh my gad! Melinda petar näsan. ♥


steve jobs ♥

nu har ni några bilder från våra lektioner. måste säga att jag kommer sakna denna underbara klassen nu. ska läsa på distans ett tag nu. men en sak vet jag, och det är att det är bara två veckor kvar tills jullovet. ska bli underbart skönt. høhø. ♥ men jaja, ska sluta leka nu. måste jobba lite också (:

pusshej
/ christina ♥

feedback
Postat av: Camilla

haha, så koselig med drømmer. liker å høre om drømmer om megselv når de er koelige. hurra :))



Hvordan kan du ikke like julen :o ? pakkene er jo det beste. haha. er fortsatt fem år i hodet jeg når det gjelder jul. så elsker overraskelser og da kan jeg jo ikke åpne gavene nå. haha :)



haha, ja jeg og charlotte snakker fortsatt litt sammen. må le litt av det der :p er så festlig når hun snakker om at hun angriper gulvet og sånn. det er da jeg tenker at hun har lært alt fra deg. kødda :) :) men det er gøy



savner deg og :)

2011-12-08 @ 02:40:17
blogg http://camillaintheus.blogg.no

skriv vad du menar här:

vad heter du?
remember me?

din mail: (publiceras ej)

har du en blogg?

detta har du skrivit:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!