Kommer inte på nån bra rubrik!

Hejsan! Melinda här igen.. Asså det känns som om jag och Christina är de som gör mest inlägg och gör man flera inlägg så kanske det är roligare för er läsare.. Jaja nog om skäll på de andra klasskamraterna..
Imorgon är det 13 december och det innebär Lucia, som tur är så ska inte vi gå i luciatåg,, det är verkligen det värsta jag vet. Heheh jaja, och idag fick jag reda på att vi inte börjar förrän 9.30 imorgon men våran buss går 07.45 och det är den jag måste ta, så tyvärr ingen sovmorgon!! :/
Varför är jag på dåligt humör tro?
Ja asså jag vet inte men när jag började skriva detta inlägg så kom det upp saker i mitt huvud som jag skrev och jag tänkte kanske ni ville veta lite..
Äcsh,, varför skriva i över huvudtaget jag är bara så depp och ja de hjälper inte med musik det lyssnar jag redan på och det funkar inte.. :/
Puss & Kram! <3
Melinda! <3

feedback
Postat av: christina

va har hänt? varför är du deppig? :(

2011-12-13 @ 14:37:41
blogg http://essa.blogg.se/

skriv vad du menar här:

vad heter du?
remember me?

din mail: (publiceras ej)

har du en blogg?

detta har du skrivit:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!