Ledig idag!

Ja nu var de ett tag sen jag skrev ett inlägg. Jag är nämnligen ledig idag och var tvungen att åka med pappa ner till töcksfors klockan 05:45.. :/ Det var inte kul medans det jag ska göra inte är förrän 11:00 så jag sitter just nu hos min mamma och bara fördriver tiden lite..

Självklart saknar jag mina underbara kompisar som är på skolan, puss på er!! <3<3

Tycker väldigt synd om dom för vi har 3 timmars svenska idag så,, LYCKA TILL OCH SOMNA INTE.. :D

Som de flesta på ÅGY vet så är väl jag kände för att typ somna i Mediatoriet. Men den gången jag somna som djupast var nog när jag gick upp vid 5 på morgonen, lärarna hade förstånd till mig då.. Men mina über gulliga kompisar stod med resten i klassen och titta på mig när jag skulle vakna.. INTE KUL!! :( Men vad gör man inte för att kompisarna ska få skratta lite.. :)

Ja det var väl lite om min dag idag,, hoppas ni har de bra och kommentera gärna om det är något.. :D

Puss och Hej!

Melinda



feedback
Postat av: Linn Carita

Härligt att höra att allt är väl =)



Själv har jag det bara bra, mycket att göra innan jul men med den i sikte känns det som om man klarar av mycket.



Ha en riktigt härlig första december, bara 23 dagar kvar till jul ;)

2011-12-01 @ 12:37:44
blogg http://linncarita.com
Postat av: christina

hoppas det gå¨r bra med dig idag.9

kram

2011-12-01 @ 15:59:39
blogg http://essa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fint bilde!

Hadde blitt kjempe kjempe glad med en kommentar tilbake <3



2011-12-01 @ 18:49:48
blogg http://sanduss.blogg.no

skriv vad du menar här:

vad heter du?
remember me?

din mail: (publiceras ej)

har du en blogg?

detta har du skrivit:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!