Lilla snö dagen!!

Hej Melinda här!! Ja eftersom de flesta uppdaterar så får väl jag göra de också.. Jag uppdaterar så ofta jag kan och försöker påminna mina klasskamrater,, det är ju trots allt hela klassen som har bloggen..
Jaja kom till saken Melinda.!!
Idag kom den andra snön om man kallar de första som kom för nån vecka sen räknas.. Iallafall så kom det snö idag och det kom inte lite som sist gång,, det kommer fortfarande och nu är klockan snart 22.00,, Jag tycker det finns lite positivt med snö, tänkte skriva positiv och negativ lista..
Positiva Negativ

Slalom närmar sig..                            Ingen jul utan snö
Blir ljusare om kvällen..                      Snöbollskrig
Mysigare..
Ja det var lite av de jag tycker e bra och dåligt med vintern.. :D
Puss & Kram
Melinda B  <3
Liten Snö bild så alla läsare kommer in i den mysiga vinter.... :D

feedback

skriv vad du menar här:

vad heter du?
remember me?

din mail: (publiceras ej)

har du en blogg?

detta har du skrivit:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!