Någon dag senare! :D

Ja jag får väl skriva ett inlägg, det verkar ha dött nu ett tag.. Äsch ni har ju mig jag tycker det är kul att blogga så jag kommer skriva om ingen annan gör de.. hehehe ja jag tänkte lägga ut lite bilder men det blev ju inget, hittade eller så hade jag inte tagit någon bild på klassen eller något annat med klassen att göra.. Ska ta lite kort imorgon, Det tycker jag ni ska få se här.. :D
Jaja nog om bilder och så,
Lite om vad jag personligen tycke och tänker om våran klass:
Heh, jag tycker våran klass är bra och vi är en så salig blandning av personer,, Vi tjejer i klassen hänger ju ihop eller iaf pratar med varandra och att de blir kul,, sen killarna duger väl också,, Men tjejerna är ju helt klart bäst.. hehhehee ja jag är självsäker och när jag säger att tjejerna är bäst är vi också snyggast på ÅGY skolan!! :D Heheh men om jag får säga som jag tycker och jag är helt säker.. :D
Jaja nu ska jag väl se om pappa är klar eller behöver hjälp, ska få kanaler på min "stora" tv på mitt rum... men jag tror de blir: svt1, svt2, tv4 osv!! :D
Puss & Kram!!
Melinda

feedback

skriv vad du menar här:

vad heter du?
remember me?

din mail: (publiceras ej)

har du en blogg?

detta har du skrivit:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!