Tidig morgon på skolan :P

Hej hej, Caroline här. Har inte hunnit skriva nåt inlägg på jättelänge nu, så jag tyckt de va dags igen :P Just nu sitter jag och några kompisar i skolans cafeteria å väntar på att engelskan ska börja. Känns en aning drygt me tanke på att vi inte börjar förrän 10:00 -_-. Aja man får göra de bästa av situationen. En grej som däremot känns bra ä att vi slutar på torsdag :D ska bli gött me jullov. Den här terminen har seriöst gått skitfort i jämförelse me högstadiet, men jag tror inte att nån av oss klagar direkt :)

Nej, nu ska jag föröska göa nåt annat. Höres// Caroline :)

feedback
Postat av: christina

Bra ni skriver, även om jag inte gör det! haha, saknar er jätte mycket! Men du bor ju i årjäng carro! du kan ha sovmorgon!!! :DD jag vet iaf att jag ska ha det när jag flyttar till årjäng! haha, hoppas ni har det kul, & jämt så ni / du vet. jag kommer på skolan på torsdag! längtar som en liten snorunge! <33

2011-12-19 @ 10:55:39
blogg http://essa.blogg.se/
Postat av: emelie

Ja ska bli supergött med lov:)

2011-12-19 @ 17:11:24
Postat av: Melinda / Estet

Ja de ska bli SKIT gött med lov.. och gött att ni skriver tjejer.. :D <3 Saknar dig med Christina!!

2011-12-20 @ 21:37:06
blogg http://essa.blogg.se/

skriv vad du menar här:

vad heter du?
remember me?

din mail: (publiceras ej)

har du en blogg?

detta har du skrivit:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!