Dags att presentera sig ?

Hejhej alla fantastiska läsare! Malin här, kände för att göra ett litet inlägg jag också. För drygt ett halv år sedan tog jag bort min egna blogg pågrund av personliga orsaker, och stress! Det blev för mycket helt enkelt.Men en blogg med min underbaras klass gjorde det så mycket roligare. Det bästa är att vi även tjänar pengar på vår blogg, och vi har inte hållt på så länge, hur coolt är inte det? :D Hela helgen tillbringade jag i sweet Norway♥ med nära och kära, laddat upp inför en till skolvecka. Blir ju klart mycket mer givande om man har energi till det.

Önskar er alla en mysig söndagskväll och hoppas ni inte har blåst bort idag (a)

Puss & Kram

image description

feedback
Postat av: Melinda / Estet

Bra att du skriver du med!! :))

2011-11-28 @ 09:38:37
blogg http://essa.blogg.se/

skriv vad du menar här:

vad heter du?
remember me?

din mail: (publiceras ej)

har du en blogg?

detta har du skrivit:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!